Aplikacja dla Agencji Pracy

W pełni zautomatyzowany i kompleksowy system dedykowany agencji pracy, który umożliwia sprawne i intuicyjne zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, prezentowanie kandydatów oraz współpracę z pracodawcami w celu wypełnienia wolnych etatów. 



Zautomatyzowany proces pozyskania kandydatów i obsługi pracowników:

  • Wszystkie dane dotyczące kandydatów i pracowników w jednej bazie
  • automatyzacja i wsparcie Twojego zespołu w procesie zarządzania wszystkimi formalnościami związanymi z rekrutacją i obsługą pracownika w trybie online: sprawne zarządzanie umowami, zleceniami, profilami pracowników wraz z rozliczanie płac i premii.
  • System wspiera Twoja firmę w codziennej pracy: generuje odpowiednie dokumenty, uaktualnia dane w bazie pracowników, wysyła powiadomienia i przypomina o zadaniach do wykonania

Profile pracowników - kluczowe ułatwienia

  • Automatyczna generacja leada w momencie wpływu wypełnionego na stronie agencji formularza zgłoszeniowego od        kandydata
  • Zautomatyzowany proces weryfikacji danych, przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej oraz oceny kandydata
  • Zautomatyzowany proces zarządzania formalnościami związanymi z ubezpieczeniem pracownika, podpisywaniem umowy (z opcją podpisu elektronicznego) , przesyłaniem propozycji oraz logistyką kandydatów do miejsca pracy.
  • W pełni zautomatyzowana i zintegrowana z obsługą zleceń Baza pracowników, dzięki której:

  1. Możesz sprawnie wyszukiwać specjalistów, sprawdzić ich dostępność i przesyłać im propozycje zlecenia oraz generować zadania dla zatwierdzonych zleceń.
  2. Masz wgląd w pełną dokumentację i historię pracownika w jego profilu, która jest automatycznie uaktualniana przez system i pozwala Ci śledzić jego statystyki (historia proponowania pracownika klientom z informacją o jego akceptacji i odrzuceniu, w jakich zleceniach i u których klientów pracownik wykonywał pracę)
  3. Zarządzasz 'Czarną listą'  zawierającą bazę pracowników, z którymi ze względu na złe doświadczenia nie chcesz współpracować.
  4. Sprawnie rozliczysz wynagrodzenia na podstawie przepracowanego czasu

ZAUTOMATYZOWANY PROCES POZYSKANIA I WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM:

  • Wszystkie dane dotyczące klienta w bazie jednej spójnej bazie CRM
  • Automatyzacja i wsparcie Twojego zespołu w procesie obsługi klienta od momentu jego pozyskania do realizacji zleceń w ramach podpisanej umowy
  • System wspiera Twoja firmę w codziennej pracy: wyszukiwanie i proponowanie pracowników na określone stanowiska, zarządzania formalnościami związanymi z dokumentami, dostarczeniem pracowników do miejsca pracy i realizacją przez nich zleceń, automatyczne fakturowanie 

Współpraca z klientem - kluczowe ułatwienia

  • Automatyczna generacja leada  po wpłynięciu formularzy zarówno na Twojej stronie internetowej jak i tych opublikowanych na platformach społecznościowych ( facebook, google, instagram itp.),
  • Zautomatyzowany proces ofertowania i uzgadniania warunków kontraktu
  • Zautomatyzowana obsługa pracodawców, pozwalająca w jednym miejscu prowadzić cały proces na wszystkich etapach, dzięki której:

  1. Możesz sprawnie wyszukiwać specjalistów i przesłać ich do akceptacji pracodawcy 
  2. Wygenerujesz w sposób zautomatyzowany umowę współpracy wraz opcją podpisu elektronicznego
  3. Masz wgląd w pełną dokumentację i historię współpracy z pracodawcą na jego karcie w CRM, która jest automatycznie uaktualniana przez system o kolejne pozycje procesowane w ramach umowy 
  4. Sprawnie wygenerujesz faktury za zrealizowane usługi na podstawie przepracowanego czasu Twoich pracowników

Korzyści nie do odrzucenia :

1. Szybkość wdrożenia - Doświadczenie INOQ w połączeniu z dostępnymi funkcjonalności systemu Bitrix24 gwarantuje szybkie wdrożenie, minimalizując czas potrzebny na adaptację i szkolenia.
2. Możliwość personalizacji – wykorzystując doświadczenie INOQ i rozbudowane API Bitrix24 oferuje indywidualne dostosowanie funkcjonalności, co umożliwia idealne dopasowanie do specyficznych potrzeb Twojej organizacji
3. Oszczędności dzięki automatyzacjom – w ramach współpracy dostarczone zostanie innowacyjne rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi i projektami, które automatyzuje kluczowe procesy, znacząco obniżają koszty operacyjne.
4. Usprawnienie wymiany informacji i komunikacji - dostarczony przez INOQ system Bitrix zwiększa dostępność danych oraz ulepsza komunikację zarówno pomiędzy działami w organizacji, jak i między poszczególnymi pracownikami, co zwiększa efektywność realizowanych projektów. 


Skorzystaj i skontaktuj się z nami

Umów się  na prezentację ipoznaj pełne spektrum możliwości jakie daje nasza aplikacja. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ


Masz pytania ?

SKORZYSTAJ Z FORMULARZA PONIŻEJ, SKONTAKTUJEMY SIĘ TOBĄ I ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA. 

Napisz do nas

Wypróbuj

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
Cookies