Integracja Bitrix24 z ERP Subiekt GT

Synchronizacja danych pomiędzy Bitrix24 a ERP SubiektGT umożliwia sprawną obsługę realizacji procesu sprzedaży od momentu kontaktu z klientem i przygotowania oferty do momentu realizacji zamówienia i płatności faktury bez konieczności powielania działań i duplikowania informacji. Poniżej przedstawiono opis integracji pomiędzy CRM Bitrix24 a ERP Subiekt GT, obejmujący zarządzanie zamówieniami sprzedaży, generowanie faktur VAT i zarządzanie rejestrem faktur kosztowych.

Integracja w zakresie zamówień i faktur sprzedaży

Zamówienie klienta
Scenariusz zakłada skonfigurowanie w ramach Bitrix24 zautomatyzowanego procesu sprzedaży. W momencie zaakceptowania oferty przez klienta w w CRM Bitrix24 następuje automatyczne wygenerowanie zamówienia w SubiektGT, które jest następnie zwrotnie przekazywane do Bitrix24 i zapisywany w odpowiednim Deal.

Wygenerowanie pro forma lub faktury VAT
Po utworzeniu zamówienia w SubiektGT może zostać wygenerowana pro forma lub faktura VAT. Dokument wraz z kluczowymi danymi jest przekazywany do systemu Bitrix24:
  • Numer faktury,
  • Kwota netto i brutto,
  • Data wystawienia faktury,
  • Data płatności.
Faktura może być automatycznie wysyłana poprzez e-mail do klienta, jednocześnie zapisując informację o wysyłce w historii Deal.
Zarządzanie statusami płatności faktur

W Bitrix24 można ustawić automatyczne monitorowanie terminów płatności, aby procesowanie płatności było efektywne. CRM na bieżąco aktualizuje statusy płatności:
  • Opłacone,
  • Nieopłacone,
  • Częściowo opłacone – wraz z informacjami o kwotach zapłaconych i pozostałych do zapłaty.
System Bitrix24 automatycznie generuje powiadomienia o zbliżających się terminach płatności, co pozwala na proaktywne zarządzanie relacjami z klientami i monitorowanie płatności w czasie rzeczywistym.


Rejestr faktur kosztowych

Wprowadzone  w SubiektGT faktury zakupowe są automatycznie synchronizowane z B24, gdzie każda faktura otrzymuje status płatności:

  • Opłacone,
  • Nieopłacone,
  • Częściowo opłacone – wraz z informacjami o kwotach zapłaconych i pozostałych do zapłaty.

Zgodnie z ustawieniami Bitrix24 generuje automatyczne powiadomienia o zbliżających się terminach pozwalając w ten sposób zaplanować płatności z odpowiednim wyprzedzeniem, unikając zaległości i potencjalnych kar.

Korzyści z integracji  CRM Bitrix24 z systemem ERP SubiektGT

Integracja systemów CRM i ERP przynosi szereg korzyści zarówno dla operacji wewnętrznych, jak i dla relacji z klientami:

  • Automatyzacja procesów sprzedaży: Po akceptacji oferty zamówienie i faktura pro forma są generowane automatycznie, a dane płynnie przepływają między systemami.
  • Monitorowanie płatności: Statusy płatności są automatycznie aktualizowane, a system przypomina o zbliżających się terminach.
  • Lepsze zarządzanie fakturami kosztowymi: Faktury zakupowe są kategoryzowane, a statusy są na bieżąco monitorowane w Subiekt GT i Bitrix24, co zapewnia spójność danych i ułatwia pracę działu księgowości.

Skontaktuj się z nami

Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się więcej na temat możliwości integracji Bitrix24 z systemem ERP SubiektGT.

Wypróbuj

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
Cookies