Integracja GetResponse i Bitrix24 – zwiększ sprzedaż dzięki w zautomatyzowanym kampaniom marketingowym
Integracja CRM Bitrix24 z platformą GetResponse jest doskonałym przykładem, jak dwa różne systemy mogą współpracować, aby zwiększyć efektywność działań, automatyzować procesy i poprawić wyniki finansowe. Dzięki synchronizacji i wymianie danych w zakresie zachowań odbiorców firmy mogą budować pełniejszy obraz klienta, poprawiać personalizację kampanii oraz optymalizować proces sprzedaży.
Efektywna współpraca między działami sprzedaży i marketingu
Jedną z głównych korzyści integracji jest dynamiczna wymiana danych między zespołami sprzedaży i marketingu. Oto kilka przykładów:GetResponse dostarcza dane marketingowe do Bitrix24: Informacje o zaangażowaniu klienta w kampanie marketingowe (otwarte e-maile, kliknięcia w linki, uczestnictwo w webinarach) i przypisanym na ich podstawie tagom, są automatycznie przesyłane do Bitrix24, co pozwala handlowcom lepiej przygotować się do kontaktu z klientem.
Bitrix24 dostarcza dane sprzedażowe do GetResponse: Dane z Bitrix24, takie jak status leadów, historia zakupów czy data ostatniego kontaktu, są przesyłane do GetResponse, co umożliwia marketingowi personalizację kampanii i dopasowanie ich do aktualnej sytuacji klienta w lejku sprzedażowym.
Wymierne korzyści płynące z integracji obydwu systemów
Skontaktuj się z nami
Umów się na prezentację i dowiedz się jakie korzyści może przynieść Twojej organizacji integracja Bitrix24 i GetResponse.